روز گذشته ؛

توئیتر حساب كاربری یكی از حامیان ترامپ را تعلیق كرد

توئیتر حساب كاربری یكی از حامیان ترامپ را تعلیق كرد

به گزارش توسعه نرم افزار توئیتر عصر روز گذشته حساب كاربری یكی از حامیان ترامپ به نام كارپ دانكتوم را به صورت موقت تعلیق كرده است.



به گزارش توسعه نرم افزار به نقل از انگجت، وی همچون افرادی بود كه تصاویر تمسخرآمیزی را متشكل از عكس و نوشته های هجوآمیز جهت استفاده ترامپ در شبكه های اجتماعی بر ضد مخالفانش تولید می كرد. این نوع مطالب كه به meme شهرت دارند، از محبوبیت زیادی در فضای مجازی برخوردار می باشند.
به نظر می رسد تعلیق حساب كاربری این فرد ناشی از تولید ویدئویی خشونت آمیز با حضور ترامپ بود كه در فضای مجازی به شدت مورد توجه قرار گرفت و نقدهای منفی زیادی در مورد آن نوشته شد. در این ویدئو ترامپ قلابی در حال كشتار روزنامه نگاران و مخالفان سیاسی خود دیده می شود. البته برخی هم معتقدند نقض كپی رایت توسط این فرد در زمان استفاده ازعكس ها و ویدئوهای ثالث عامل این تعلیق بوده است.
توئیتر در مكاتبه خود با برخی رسانه ها هم به مسئله نقض كپی رایت توسط این فرد اشاره كرده و همین مسئله را عامل تعلیق موقت حساب كاربری وی دانسته است.
دانكتوم قبلا خویش را یك طعنه زننده معرفی كرده بود كه در زمینه تولید یادواره هایی در پشتیبانی از ترامپ تخصص دارد. ترامپ هم به این فرد علاقه زیادی دارد و بارها آثار طعنه آمیز طراحی شده توسط وی را در حساب كاربری توئیتر خود به اشتراك گذاشته بود.

1398/07/23
14:54:18
5.0 / 5
5250
تگهای خبر: تخصص , شبكه , مجازی
مطلب توسعه نرم افزار را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط در DevSoft
نظرات بینندگان DevSoft در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۲
devsoft