صدور ۱ و دو دهم میلیون قبض پیامكی برق در پایتخت به گزارش توسعه نرم افزار مدیرعامل شركت توزیع نیروی برق تهران بزرگ با تاكید بر اینكه تابحال بیشتر از ۹۵ درصد مشتركان تهرانی شماره تلفن همراه خویش را به منظور ارسال قبوض پیامكی در سامانه ثبت كرده اند، اظهار داشت: هم اكنون حدود ۱.۲ میلیون صورت حساب برق به صورت پیامكی برای مشتركان ارسال می شود. به گزارش توسعه نرم افزار به نقل از ایسنا، حسین صبوری اضافه كرد: در جهت اجرای سیاست های دولت الكترونیك مقرر شده است تا از آغاز مهرماه امسال قبوض كاغذی برق حذف شده و صورت حساب بهای برق مصرفی تنها از راه پیامك برای مشتركان ارسال شود. وی افزود: مشتركان بعد از دریافت نخستین صورت حساب پیامكی شناسه قبض خویش را بررسی و در صورتیكه مغایرتی در مورد اطلاعات دریافتی وجود نداشت نسبت به پرداخت بهای برق مصرفی خود اقدام نمایند. بنا بر اعلام وزارت نیرو، مدیرعامل شركت توزیع نیروی برق تهران بزرگ تصریح كرد: چنانچه شناسه قبض دریافتی مشتركان متعلق به آنها نیست، باید با ارسال ۲*شناسه قبض به سرشماره ۱۰۰۰۱۵۲۱ اطلاعات ثبت شده به نام آن شماره را حذف و شناسه قبض صحیح را به همراه *۱ به سرشماره یاد شده پیامك كنند. انتهی پیام 1398/06/27 14:28:54 5.0 / 5 5015 تگهای خبر: شركت مطلب توسعه نرم افزار را می پسندید؟ (1) (0) تازه ترین مطالب مرتبط در DevSoft یک خودکشی دیگر پای اوپن ای آی را به دادگاه باز می کند هر روز جام جهانی، یک شانس تازه برای برنده شدن جنگ مقابل ایران کسب وکار استارلینک را در هند کساد کرد اندروید تماسهای کلاهبرداران را شناسایی می کند نظرات بینندگان DevSoft در مورد این مطلب لطفا شما هم در مورد این مطلب نظر دهید = ۷ بعلاوه ۴ ارسال نظر