احتمال عرضه گوشی جدید هواوی با سه نمایشگر

احتمال عرضه گوشی جدید هواوی با سه نمایشگر

توسعه نرم افزار: در شرایطی كه آمریكا هواوی را در لیست سیاه قرار داده و سرنوشت عرضه گوشی دارای نمایشگر تاشوی این شركت هم مشخص نیست، اختراع جدیدی توسط آن برای تولید گوشی 3نمایشگره به ثبت رسیده است.


به گزارش توسعه نرم افزار به نقل از بی جی آر، هواوی اخیرا اعلام نموده كه عرضه گوشی دارای نمایشگر تاشوی میت ایكس را از این ماه تا شهریور به تأخیر انداخته و البته در مورد عملی شده این وعده نیز ابهاماتی وجود دارد. اما ظاهراً این شركت وقت خودرا صرف ابداع مدل جدیدی از گوشی كرده كه دارای سه نمایشگر است كه از دو قسمت تا می شود. گوشی مورد اشاره در حالت بازشده به یك شبه لپ تاپ یا تبلت مبدل می شود و وقتی از دو قسمت تا شود یك گوشی هوشمند با ضخامت بالا را تشكیل خواهد داد. در حالت باز شده این گوشی علاوه بر نمایشگر عریض دارای دوربین، سنسور و دكمه هوم خواهد بود. البته سه نوع طراحی برای این گوشی پیشنهاد داده شده كه در طراحی های دوم و سوم تفاوت هایی در مورد محل قرارگیری دوربین ها، تعداد حسگرها و نیز میزان فراگیری نمایشگر گوشی وجود دارد. بعنوان مثال در یكی از طراحی ها میزان فراگیری نمایشگر برابر با ۱۰۰ درصد است.
ظاهراً برای بسته شدن وثابت كردن نمایشگر این گوشی در زمان بسته شدن از آهن ربا استفاده می شود. همین طور دو لولای خاص برای گوشی مذكور در نظر گرفته شده است. باید منتظر ماند و دید طراحی و عرضه احتمالی گوشیهای خاصی از این دست می تواند جلوی كاهش فروش جهانی گوشیهای هوشمند هواوی را بگیرد یا خیر. به خصوص كه برخی منابع از احتمال كاهش ۶۰ درصدی فروش گوشیهای هوشمند هواوی در بازارهای جهانی خبر می دهند.


منبع:

1398/03/29
14:51:18
5.0 / 5
4528
تگهای خبر: آمریكا , شركت
مطلب توسعه نرم افزار را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط در DevSoft
نظرات بینندگان DevSoft در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۴
devsoft