حمایت سوپراپلیکیشن ایرانسل من از کسب وکارهای اینترنتی

حمایت سوپراپلیکیشن ایرانسل من از کسب وکارهای اینترنتی

به گزارش توسعه نرم افزار، سوپراپلیکیشن ایرانسل من ظرفیت تبلیغی و حمایتی خویش را در اختیار کسب وکارهای اینترنتی دارای مجوز قرار می دهد.


به گزارش توسعه نرم افزار به نقل از روابط عمومی ایرانسل، نخستین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران با استفاده از ظرفیتهای سوپر اپلیکیشن «ایرانسل من»، از فروشگاه های اینترنتی، حمایت می کند. این حمایت با هدف افزایش تعداد شرکای تجاری فعال در بخش «مالی و خرید» از بخش محبوب های سوپراپلیکیشن ایرانسل من اجرا شده و به فروشگاه های اینترنتی که ثبت حقوقی شده اند، تعلق پیدا می کند. سوپراپلیکیشن «ایرانسل من» با بیشتر از ۲۰ میلیون مشترک فعال ماهانه، دریچه ورود به سرویس ها و خدمات دیجیتال، برای کاربران ایرانسلی و غیرایرانسلی است و به پشتوانه زیرساخت های نخستین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، ظرفیت تبلیغی و حمایتی خویش را در اختیار فروشگاه های اینترنتی دارای مجوز قرار می دهد. کسب و کارها می توانند از راه صفحه درخواست همکاری در وب سایت ایرانسل، برای حضور در بخش «مالی و خرید» از بخش محبوب های سوپراپلیکیشن ایرانسل من، اعلام آمادگی کنند و تا کنون کسب وکارهایی همچون بانی مد و بیمه بازار، در این بخش قرار گرفته اند. همینطور ایرانسل بزودی مدلهای پرداخت متفاوت برای مشتریان فروشگاه های اینترنتی فراهم می آورد، تا شرایط خرید برای کاربران آنها تسهیل شده و منجر به افزایش فروش شود. ایرانسل در این دوره از پشتیبانی از فروشگاه های اینترنتی، ظرفیتهای تبلیغی سوپراپلیکیشن ایرانسل من را هم در اختیار شرکای تجاری جدید خود قرار می دهد. بر همین مبنا کسب وکارهایی که ظرف مدت ۲ هفته از شروع همکاری، امور فنی در رابطه با نمایش کسب و کار خود در سوپراپلیکیشن ایرانسل من را انجام دهند، از مزایای تبلیغاتی همچون «پاپ آپ ایرانسل من به مدت ۳ ماه»، «ارسال پیامک به کاربران» و «قرار دادن کد تخفیف در صفحه تکان شفت انگیز ایرانسل من»، بهره مند می شوند. ایرانسل بعنوان نخستین اپراتور عرضه دهنده 5G و رکورددار سرعت و تعداد سایت نسل پنج در ایران، برنامه جامع «تحول دیجیتال» را با هدف توانمندسازی جامعه ایرانی در سبک زندگی دیجیتال، در دستورکار خود قرار داده و تابحال نقشی اساسی در گسترش زیرساخت ارتباطات کشور بعنوان هسته مرکزی تحول دیجیتال ایفا کرده است. هدف استراتژیک ایرانسل، حرکت از شرکت خدمات ارتباط پایه (Telco) به شرکت فناوری محور (Techco)است که هم در لایه زیرساخت و هم در لایه سرویس و پلتفرم، بتواند خدمات متنوعی را عرضه نماید و زیست بوم دیجیتال کشور را توانمندتر سازد. ایرانسل بعنوان شرکت پیشرو در تحول دیجیتال، در جهت تحقق این امر، گسترش همکاری با کسب وکارهای الکترونیک و توسعه خدمات سوپراپلیکیشن ایرانسل من را در دستور کار خود قرار داده است.


منبع:

1403/07/09
10:36:14
5.0 / 5
35
تگهای خبر: اپل , اینترنت , بازار , برنامه
مطلب توسعه نرم افزار را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط در DevSoft
نظرات بینندگان DevSoft در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۵
devsoft