شکست توییتر در فروش محصول پولی جدید

شکست توییتر در فروش محصول پولی جدید

به گزارش توسعه نرم افزار، توییتر برای فروش محصول اشتراکی جدید ˮتوییتر بلوˮ (Twitter Blue) به کاربران، به سختی تقلا می کند.



به گزارش توسعه نرم افزار به نقل از ایسنا، شرکت "سیمیلیار وب" که ترافیک اینترنتی را تحلیل و بررسی می کند، برآورد کرد تنها ۱۱۶ هزار نفر از ۲.۶ میلیون نفری که در مارس به صفحه فروش "توییتر بلو" رفتند، متقاضی عضویت در این سرویس شدند.

ایلان ماسک، مالک میلیاردر توییتر گفته بود که از آغاز ماه میلادی جاری، فقط مشترکان "توییتر بلو" واجد دریافت تیک احراز هویت خواهند بود که پیش از این به چهره های عمومی معروف اختصاص داشت. در مارس، هنگامی که کاربری که در سیستم قدیمی توییتر تیک آبی دریافت کرده بود، وارد توییتر می شد، پیامی دریافت می کرد که از او می خواست با عضویت در "توییتر بلو" و پرداخت پول، نشان احراز هویت خویش را حفظ کند.

انتظار می رفت تغییر مقررات، سبب افزایش تعداد اشتراک های "توییتر بلو" شود. این اواخر، ماسک تصمیم گرفت به برخی از کاربرانی که تیک آبی داشتند، فرصت بیشتری برای تصمیم گیری در رابطه با پرداخت پول به او بدهد.

طبق گزارش وبسایت اینفورمیشن، "توییتر بلو" در فوریه سال جاری، کمتر از ۳۰۰ هزار اشتراک داشت. حتی با در نظر گرفت ۱۱۶ هزار اشتراکی که توسط "سیمیلیار وب" ارزیابی شده است، کمتر از یک درصد از کاربران ماهانه توییتر حالا مشترک "توییتر بلو" هستند. این شرکت در برآوردش، اشتراک از راه اپلیکیشن موبایل یا خرید عمده از جانب سازمانها را به حساب نیاورده است.

ماسک گفته است بیشتر از ۵۰ میلیون نفر از توییتر به صورت ماهانه استفاده می نمایند. درآمد تبلیغاتی توییتر در فاصله اکتبر تا مارس، ۵۰ درصد کاهش پیدا کرد.

بر اساس گزارش بلومبرگ، با وجود کوشش برای برگرداندن تبلیغات کنندگان، خیلی از آنها به توییتر برنگشته اند. سرویس اشتراکی "توییتر بلو" که هشت دلار در ماه هزینه دارد، به حد کافی رشد نکرده تا درآمد تبلیغاتی از دست رفته این شبکه اجتماعی را جبران کند.





منبع:

1402/01/17
07:27:56
5.0 / 5
315
تگهای خبر: اپل , اینترنت , خرید , سایت
مطلب توسعه نرم افزار را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط در DevSoft
نظرات بینندگان DevSoft در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۳
devsoft