عذرخواهی دومین اپراتور مخابراتی بزرگ استرالیا به سبب حمله سایبری توسعه نرم افزار: اوپتوس دومین اپراتور مخابراتی بزرگ استرالیا امروز در روزنامه های بزرگ این کشور اطلاعیه ای چاپ کرد و به سبب حمله سایبری ویرانگر 10 روز قبل از کاربران عذرخواهی نمود. به گزارش توسعه نرم افزار به نقل از رویترز، در این بیانیه از مشتریان لطمه دیده خواسته شد تا برای دریافت راهنمایی و حل مشکلات خود به یک سایت کمکی جدید مراجعه کنند. این شرکت در این اطلاعیه اظهار داشت: «ما عمیقاً متاسفیم که یک حمله سایبری بر ضد ما روی داده است. ما می دانیم که این حمله ویرانگر است و باید سخت تلاش نماییم تا اعتماد شما را باردیگر به دست آوریم.» صفحه جدیدی در وب سایت این شرکت، از مشتریانی که اطلاعات آنها سرقت شده، پشتیبانی می کند و در مورد نحوه جایگزینی داده های مربوط به گواهینامه رانندگی، گذرنامه و شماره کارت مراقبت های بهداشتی به افراد توضیح می دهد. آنتونی آلبانیزی نخست وزیر استرالیا روز جمعه در این مورد اظهار داشت: اوپتوس موافقت کرده هزینه جایگزینی گذرنامه مشتریان در معرض خطر را بپردازد. این اپراتور در وب سایت خود در این مورد نوشت: ما با مشتریانی که شماره گذرنامه آنها فاش شده و بنا بر این مجبور به تعویض گذرنامه هستند، در تماس خواهیم بود. منبع: devsoft.ir 1401/07/10 11:49:39 5.0 / 5 750 تگهای خبر: سایت , شركت , مخابرات مطلب توسعه نرم افزار را می پسندید؟ (1) (0) تازه ترین مطالب مرتبط در DevSoft سیاستهای متا موضوع مطالعه جدید سناتور آمریکایی اینترنت آسیاتک را با دیجی پی قسطی بخر! دلیل مشکل کیفیت سرویس گیم ضعف امنیتی مایکروسافت به ۹۰ دولت ایالتی و محلی آمریکا حمله هکری شد نظرات بینندگان DevSoft در مورد این مطلب لطفا شما هم در مورد این مطلب نظر دهید = ۴ بعلاوه ۱ ارسال نظر