فیسبوك برای تولیدكنندگان محتوا دست به جیب شد

فیسبوك برای تولیدكنندگان محتوا دست به جیب شد

به گزارش توسعه نرم افزار فیسبوک در رقابت برای جذب استعدادها، تا آخر سال ۲۰۲۲ یک میلیارد دلار برای تولیدکنندگان محتوا در شبکه اجتماعی هزینه خواهد نمود.



به گزارش توسعه نرم افزار به نقل از ایسنا، این شرکت اعلام نمود سرمایه گذاریهایش شامل برنامه های پاداش برای پرداخت پول به تولیدکنندگان محتوایی خواهد بود که در اپلیکیشنهای این شرکت شامل اینستاگرام به نقطه عطفهای معینی دست یابند و همینطور کاربران را برای تولید محتوا تأمین مالی می کند.

این غول شبکه اجتماعی کیف پول خویش را باز می کند تا تولیدکنندگان محتوایی که هواداران زیادی دارند را از پلتفرمهایی مانند یوتیوب و تیک تاک به سمت خود جلب نماید. پلتفرمهای فناوری بزرگ گوناگونی با پرداخت پول و خدمات جدید، در کوشش برای جذب و حفظ شخصیتهای شبکه اجتماعی هستند. سرویس ویدیویی تیک تاک متعهد شده است دو میلیارد دلار برای پشتیبانی از تولیدکنندگان محتوا در مدت سه سال آینده هزینه کند.

اسنپ چت هم پیش از این به تولیدکنندگان محتوا مجموعا یک میلیون دلار در روز برای ارسال ویدئوهای کوتاه محبوب در این سرویس پرداخت می کرد و اعلام نموده که از راه برنامه اسپات لایت خود، هر ماه همچنان میلیون ها دلار برای پشتیبانی از تولیدکنندگان محتوا پرداخت می کند.

شرکت رصد "موبایل حسگر تاور" هفته جاری در گزارشی اعلام نمود تیک تاک با سه میلیارد دانلود، پنجمین اپلیکیشن غیربازی است که به نقطه عطفی رسیده که معمولاً در انحصار فیسبوک بود.

فیس بوک اعلام نمود پاداشهای این شرکت تابحال تنها از راه دعوت امکان پذیر بوده است. تولیدکنندگان ویدیو و گیمرهای آنلاین در فیسبوک اگر به دستاوردهایی مانند ساعت معینی پخش ویدیو دست پیدا کرده و ستاره دریافت نمایند، پاداش ماهانه خواهند گرفت.

بر اساس گزارش رویترز، برنامه های پاداش اینستاگرام شامل مشوقهایی جهت استفاده از سرویس ریلز خواهد بود که کپی سرویس تیک تاک است. تولیدکنندگان محتوا بر اساس عملکرد ویدیوهایی که در ریلز تولید کرده اند می توانند پول دریافت نمایند.





منبع:

1400/04/25
23:59:45
5.0 / 5
117
تگهای خبر: آنلاین , اپل , برنامه , خدمات
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۳
devsoft