مدیرعامل ایرانسل:

ایرانسل به دنبال برقراری ارتباط همه جانبه ی دیجیتال بین مردم است

ایرانسل به دنبال برقراری ارتباط همه جانبه ی دیجیتال بین مردم است

مدیرعامل ایرانسل بر گسترش پشتیبانی از تولیدات داخلی و بومی سازی نیازهای فناورانه تاکید کرد.



به گزارش توسعه نرم افزار به نقل از مهر، دکتر بیژن عباسی آرند که روز دوشنبه، ۲۳ فروردین ۱۴۰۰، در مراسم آنلاین «چهاردهمین گردهمایی مدیران ایرانسل»، در مورد چالش ها و دستاوردهای گذشته و همینطور برنامه های آینده‌ی نخستین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران در پیگیری استراتژی ها و اهداف جدید با تاکید بر توان بومی، بر مبنای تجربه‌ی بین المللی سخن می گفت، پشتیبانی از تولیدات داخلی و شرکتهای ایرانی فعال در صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات یکی از راهبردهای اصلی ایرانسل در افق پیش رو برشمرد و بر گسترش و تقویت این روند، تاکید کرد. مدیرعامل ایرانسل در این مراسم، ضمن اشاره به اینکه از اواخر سال ۲۰۱۹، همه گیری بیماری covid-۱۹، چالش های بی سابقه ای را به همراه آورده که چهره و ماهیت همه‌ی مشاغل در سرتاسر جهان را متحول کرده است، تاکید کرد: ام تی ان ایرانسل بعنوان یک اپراتور دیجیتال، به عملکرد خود در زمینه‌ی نوآوری و انعطاف پذیری افتخار می کند، اما همچنان بحث در مورد موانع موجودِ ناشی از این عارضه مداوم، از اهمیت بسزایی برخوردار می باشد. وی تهدیدات جدی صنایع مخابراتی جهان در دوران covid-19 را شامل اطمینان از حُسن نگهداری و در دسترس بودن زیرساخت ها، طراحی مجدد هدف گذاری مدیریت منابع انسانی، بهبود کارایی سرمایه گذاری و بازدهی شبکه، بهره برداری از تغییر ساختار بازار و انطباق با چشم انداز در حال تغییر حقوقی دانست و خاطرنشان کرد: همان گونه که بارها نشان داده شده، ام تی ان ایرانسل کوشش بسیار خوبی در مقابله با چنین چالش هایی نشان داده است. عباسی آرند، هشت ماه یکه تازی در راه اندازی شبکه ۵G برای نخستین بار در ایران، در شهرهای تهران، شیراز، کیش و مشهد و ثبت بالاترین رکورد سرعت در شبکه کاربردی و واقعی ۵G، افتتاح مرکز داده‌ی بزرگ ایرانسل (مرکز داده‌ی اقماری شماره یک شبکه ملی اطلاعات) در غرب تهران توسط رئیس جمهور، مهر تأیید بر عنوان «اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال کشور» از جانب مهندس آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، بالاترین پوشش اینترنت پرسرعت همراه روستایی در کشور برپایه اعلام رسمی وزیر ارتباطات، دریافت تندیس طلایی رعایت حقوق مصرف کننده برای هفتمین سال متوالی، آغاز فعالیتهای مطالعاتی برای پیشتازی در عرضه ۶G در ایران، هوشمندسازی فرایندهای ارتباط با مشتریان، ۱۳.۳ میلیون کاربر فعال در اَبَر اپلیکیشن ایرانسل من، دستیابی به رتبه‌ی نخست بین شرکتهای گروه MTN در سال ۲۰۲۰، پشتیبانی از ششمین دوره‌ی Elecom Stars با هدف اطمینان از توسعه‌ی نوآوری در اکوسیستم دیجیتال، تأسیس «مرکز توسعه شغلی ایرانسل» با هدف آماده سازی ذهن جوان ایرانی در راه اشتغال حرفه ای، توسعه‌ی همه جانبه‌ی ایرانسل لبز در دومین سال فعالیت، راه اندازی «مرکز تعمیرات فنی ایرانسل» و هم دریافت گواهینامه‌ی بین المللی برای انطباق مرکز داده ایرانسل با استانداردهای جهانی را همچون نمونه های عملکرد مثبت ایرانسل در سال ۱۳۹۹ عنوان نمود. وی ادامه داد: ایرانسل به دنبال برقراری ارتباط همه جانبه‌ی دیجیتال بین مردم است؛ به همین دلیل، ایرانسل نخستین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، با تدوین استراتژی جامع پنج ساله‌ی خود با عنوان «آرمان ۲۰۲۵»، در آینده نیز، که احتمالاً اپراتورهای ارتباطی دیگری در کنار ایرانسل، وارد فضای اپراتور دیجیتال شوند، کماکان به دنبال حفظ جایگاه خود بعنوان «برترین اپراتور دیجیتال ایران» در قلب استراتژی خود است.


منبع:

1400/01/27
12:51:09
5.0 / 5
1071
تگهای خبر: آنلاین , اپل , استاندارد , اینترنت
مطلب توسعه نرم افزار را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط در DevSoft
نظرات بینندگان DevSoft در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۷ بعلاوه ۴
devsoft