در پی اقدامی جدید؛ گوگل زیر ذره بین سازمان نظارت بر رقابت انگلیس قرار گرفت به گزارش توسعه نرم افزار سازمان نظارت بر رقابت انگلیس تصمیم دارد درباره تصمیم گوگل در خصوص متوقف کردن تبلیغات مبتنی بر ردیابی افراد تحقیقاتی انجام دهد چونکه امکان دارد چنین اقدامی غیر رقابتی باشد. به گزارش توسعه نرم افزار به نقل از تلگراف، گوگل هفته گذشته اعلام نمود از این پس فناوری تبلیغاتی که مبتنی بر رصد افراد در وبسایت های مختلف است را پشتیبانی نخواهد کرد. این اقدام به ایجاد موجی ضد این شرکت در صنعت تبلیغات منجر گردید. چونکه فناوری تبلیغاتی گوگل در میلیون ها وبسایت استفاده می شود. در همین راستا گروه MOW ( متشکل از ناشران اخبار و شرکتهای تبلیغاتی) در انگلیس نامه ای به سازمان رقابت و بازارهای این کشور نوشته و از اقدام گوگل برای محدود کردن ردیابی کاربران توسط تبلیغ کنندگان انتقاد کرده اند. این سازمان هم تصمیم دارد در اینباره تحقیقات گسترده ای انجام دهد. البته سازمان رقابت و بازارهای انگلیس از ماه ژانویه تحقیقاتی درباره این شرکت را شروع کرد. در آن زمان گوگل اعلام نموده بود از سال آینده میلادی ردیابی افراد با کمک کوکی های طرف سوم را در مرورگر خود می بندد. گروه MOWاین اقدام را غیر رقابتی خوانده بود. حالا با گسترده تر شدن تحقیقات احتمالاً شواهد بیشتری از عملکرد ناعادلانه گوگل برای ارتقای کسب و کار خود مشاهده می شود. منبع: devsoft.ir 1399/12/18 10:17:57 0.0 / 5 1195 تگهای خبر: بازار , سایت , شركت , فناوری مطلب توسعه نرم افزار را می پسندید؟ (0) (0) تازه ترین مطالب مرتبط در DevSoft شروع پروسه بهره مندی کسب وکارهای اقتصاد دیجیتال از تسهیلات اضطراری افزایش تمرکز رژیم صهیونیستی بر فناوری های نظامی بعد از 7 اکتبر صدور ۷۶ مجوز برای شرکت های متقاضی فعالیت در امنیت سایبری آمادگی فرودگاه پیام برای واردات فوری دارو و کالاهای اساسی نظرات بینندگان DevSoft در مورد این مطلب لطفا شما هم در مورد این مطلب نظر دهید = ۲ بعلاوه ۳ ارسال نظر