ویدئوهای حاوی اطلاعات غلط در یوتیوب حذف می شوند

ویدئوهای حاوی اطلاعات غلط در یوتیوب حذف می شوند

توسعه نرم افزار: وب سایت اشتراك گذاری ویدئو، سپس شكایات متعدد، ویدئوهای حاوی اطلاعات غلط، درمان های جعلی برای بیماری های خطرناك و مسطح بودن زمین را در بخش سفارش كاربران نشان نمی دهد.



به گزارش توسعه نرم افزار به نقل از تلگراف، یوتیوب اعلام نمود از این پس تماشای ویدئوهای مشكوك را به كاربران خود سفارش نمی نماید.
پس از شكایات گوناگون درباره برخی از ویدئوهای نامطلوبی كه در بخش سفارش های(recommendation) یوتیوب ظاهر می شد، این شركت متعلق به گوگل تصمیم گرفته تا آنها را حذف كند.
طبق اعلام یوتیوب، ویدئوهایی كه خلاف موازین اجتماعی باشند یا مواردی كه اطلاعاتی نادرستی را در اختیار كاربران قرار دهند، از این وب سایت حذف خواهند شد.
در بیانیه این شركت آمده است: «ما از سفارش مطالب و محتواهایی كه به شیوه هایی خطرناك، اطلاعات غلط در اختیار كاربران قرار می دهند مانند ویدئوهایی درباره ترویج درمان های جعلی برای بیماری های جدی، ادعاهای مسطح بودن زمین یا ادعاهای غلط درباره رویدادهای تاریخی را حذف می نماییم.
به طور دقیق این روند فقط روی ویدئوهایی كه ما به كاربر سفارش می نماییم، موثر است.»
ماشین یادگیری و كارمندان انسانی برای احداث این تغییرات استفاده می شوند. البته تغییرات مذكور فقط در بخش سفارش های مربوط به آمریكا اجرا می شود. این یك تغییر تدریجی است و فقط مواردی را دربر می گیرد كه بخش اندكی از ویدئوها در آمریكا است.

1397/11/06
23:37:29
5.0 / 5
4572
تگهای خبر: آمریكا , گوگل
مطلب توسعه نرم افزار را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط در DevSoft
نظرات بینندگان DevSoft در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۵
devsoft