محصولات عجیب و غریب هواوی در حوزه اینترنت اشیا

محصولات عجیب و غریب هواوی در حوزه اینترنت اشیا

شركت هواوی با هدف نمایش توانمندی های خود برای تولید محصولات متنوع مبتنی بر اینترنت اشیا ابتكار عمل تازه ای به خرج داده و ابزار عجیبی را روانه بازار كرده است.



به گزارش توسعه نرم افزار به نقل از تکنولوژی نیوز چاینا، همچون تولیدات جدید هواوی می توان به بالشی اشاره نمود که مجهز به حسگرهایی برای کنترل کیفیت خواب است.
این شرکت همین طور مسواکی ساخته که قادر به اجرای بازی های نصب شده بر روی تلفن هم راه است. زنگ دربی که می تواند میهمانان را شناسایی کرده و هویت آنها را به میزبان اعلام نماید نیز یکی دیگر از تولیدات جالب شرکت هواوی است.
هواوی این محصولات جذاب و برخی تولیدات دیگر را در نمایشگر فناوری شنزن چین در معرض دید علاقمندان قرار داده است. بگفته شأن گنگ مدیر گروه کسب و کارهای مصرف کنندگان هواوی پیش بینی می شود درآمد حاصل از تولید محصولات مبتنی بر اینترنت اشیا در سال ۲۰۲۰ نسبت به سال ۲۰۱۹ بیش از ۵ برابر شود. از همین رو هواوی سرمایه گذاری در حوزه اینترنت اشیا را در دستور کار خود قرار داده است.
هواوی با تولید چنین محصولاتی به دنبال اثبات این مساله است که علاوه بر فعالیت در عرصه مخابرات و تولید گوشیهای هوشمند توانمندی های دیگری نیز دارد.
این شرکت چینی همین طور می خواهد ابزار و خدمات قابل دسترس بوسیله اینترنت سیار را بوسیله دیگر دستگاه ها و ابزار هوشمند نیز در دسترس علاقمندان قرار دهد و بین خدمات و محصولات خود هماهنگی و یکپارچگی بوجود آورد.
هواوی به دنبال تولید لوازم خانگی هوشمند نیز هست و باتوجه به رسیدن ارزش این بازار به بیش از ۱۵۷ میلیارد دلار تا سال ۲۰۲۳ شاهد قدرت نمایی شرکت چینی دراین زمینه هم خواهیم بود.

1399/08/19
15:12:20
5.0 / 5
1895
تگهای خبر: اینترنت , بازار , تكنولوژی , خدمات
مطلب توسعه نرم افزار را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط در DevSoft
نظرات بینندگان DevSoft در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۳
devsoft