با استفاده از اپلیكیشن جدید؛

پركاربردترین رنگ ها در تصاویر حساب اینستاگرام خودرا بیابید

پركاربردترین رنگ ها در تصاویر حساب اینستاگرام خودرا بیابید

توسعه نرم افزار: اگر كسب اطلاع از نه عكس برتر حساب كاربریتان در اینستاگرام شما را راضی نمی كند، می توانید از یك برنامه جدید تحت وب برای نمایش پركاربردترین رنگ های تصاویر ارسالی خود استفاده كنید.



به گزارش توسعه نرم افزار به نقل از ورج، برنامه مورد اشاره كه از راه سایت yearofcolour.com در دسترس می باشد، با بررسی حساب كاربری هر فرد در اینستاگرام بیشترین رنگ های مورد استفاده در تصاویر هر فرد را به شكل موزائیكی به وی نشان داده است.
برای استفاده از خدمات این سایت باید با نام كاربری و كلمه عبور اینستاگرام خودرا در آدرس yearofcolour.com وارد كنید. البته خدمات مورد اشاره تنها برای حساب های كاربری عمومی در دسترس می باشد و اگر افرادی قصد دارند از امكانات yearofcolour.com برای حساب های خصوصی خود استفاده كنند، ابتدا باید با بازگشت به بخش تنظیمات حساب مذكور را عمومی كنند.
راه اندازی سایت مورد اشاره توسط استف لواندوسكی صورت گرفته كه در لندن زندگی می كند و اپلیكیشن مورد نیاز بدین منظور را در اوقات فراغت خود طراحی نموده است. البته الهام بخش این كار همسر وی امیلی كوئینتون بوده است كه شركتی به نام میك لایت را اداره می كند كه كار آن كمك به افراد برای ارتقای كیفیت حضورشان در اینستگرام است.
yearofcolour.com با بررسی پرلایك ترین تصاویر حساب كاربری هر فرد و تجزیه وتحلیل رنگ های آنها دست به بصری سازی اطلاعات در این زمینه می زند. سایت مورد اشاره حداكثر ۱۰۰ عكس را بدین منظور بررسی و تجزیه وتحلیل می كند و رنگ های پركاربردتر را در چارچوب دایره های بزرگ تر نمایش می دهد.

1397/10/12
14:35:17
5.0 / 5
4530
تگهای خبر: برنامه
مطلب توسعه نرم افزار را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط در DevSoft
نظرات بینندگان DevSoft در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۷ بعلاوه ۴
devsoft