فروش آیفون در چین ممنوع گردید

فروش آیفون در چین ممنوع گردید

توسعه نرم افزار: دادگاهی در چین فروش بعضی از مدلهای گوشی آیفون اپل به چین را ممنوع اعلام نمود.


به گزارش توسعه نرم افزار به نقل از ایسنا، دادگاهی در چین فروش بعضی از مدلهای قبلی و قدیمی گوشیهای آیفون اپل را تحت تاثیر نقض دو پتنت از طرف شركت تراشه سازی كوالكام آمریكا كه در این مدلهای آیفون مورد استفاده قرار گرفته است، ممنوع اعلام نموده است.
به نظر می آید كه آتش جنگ تجاری میان چین و ایالات متحده آمریكا به سایر حوزه ها باز نفوذ پیدا كرده است و دامان شركت های تجاری و تكنولوژی بسیاری را گرفته است.
شركت تراشه سازی كوالكام كه بزرگترین سازنده و تامین كننده تراشه های پردازنده برای گوشیهای آیفون اپل به حساب می آید، برمبنای اعلام دادگاهی در چین به نقض دو پتنت متهم شده است و همین امر باز باعث شده كه واردات و فروش گوشیهای آیفون به این كشور پهناور شرق آسیایی ممنوع شود.
طبق گزارش رویترز، چین، هنگ كنگ و تایوان از بزرگترین بازارهای مصرف كننده و خرید و فروش گوشیهای آیفون و محصولات شركت آمریكایی اپل به شمار می روند بدین سبب انتظار می رود در صورتیكه ممنوعیت فروش آیفون در چین نهایی و اعمال شود، این شركت بزرگ آمریكایی متحمل ضرر و زیان هنگفتی خواهد شد.
اپل در واكنش به انتشار این خبر اعلام نموده است كه دادخواستی را از دادگاه چین دریافت كرده است تا در اسرع وقت به آن رسیدگی و پاسخ داده شود.




1397/09/21
15:20:58
5.0 / 5
4494
تگهای خبر: آمریكا , آیفون
مطلب توسعه نرم افزار را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط در DevSoft
نظرات بینندگان DevSoft در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۴
devsoft