اثربخشی كارگروه افزایش رضایت مشتركین در آسیاتك
به گزارش توسعه نرم افزار شركت آسیاتك با تشكیل كارگروه های تخصصی از كارشناسان و مدیران حوزه های مختلف و طی جلسات متعدد، بررسی و طرح ریزی راهكارهای افزایش رضایت مشتركین را در دستور كار خود قرار داده است.
به گزارش توسعه نرم افزار به نقل از مهر، با عنایت به تاكید وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در مورد ضرورت صیانت از حقوق مشتریان و پیرو برنامه ریزی های قبلی، شركت آسیاتك با تشكیل كارگروه های تخصصی از كارشناسان و مدیران حوزه های مختلف و طی جلسات متعدد، بررسی و طرح ریزی راه كارهای افزایش رضایت مشتركین را در دستور كار خود قرار داده است.
طبق اعلام روابط عمومی آسیاتك، بعد از تشكیل این تیم ها و كارگروه های تخصصی در تمامی زمینه های در رابطه با مشتركین، گزارش نتایج و روند بهبود پروژه ها به مدیران ارشد عرضه شد و نتایج حاصل از این گزارش ها برای اقدامات آتی مورد تجزیه و تحلیل و استفاده قرار گرفت.
در این خصوص اهم اقدامات انجام شده در حوزه نظارت بر نحوه پاسخگویی، كاهش زمان انتظار، ارتقا كیفیت پاسخگویی، طراحی محصول و سرویس مبتنی بر ارتقا كیفیت خدمات بعد از فروش، بهبود كانال های ارتباطی با مشتریان، ارتقا زیر ساخت سخت افزاری و نرم افزاری شركت بوده كه این روند تا رسیدن به درجات مطلوب تر، ادامه خواهد داشت.
این گزارش حاكی می باشد با عنایت به برنامه های اجرا شده در حوزه پاسخگویی به مشتركین، شاخصهای مختلف همچون زمان انتظار، تماس از دست رفته، كیفیت پاسخگویی، امتیاز رضایت مشتریان در حوزه پاسخگویی و سایر موارد بهبود چشم گیر داشته و در بعضی موارد قابل مقایسه و رقابت با الگوی جهانی است.
شركت آسیاتك از توان تخصصی و دانش خود در جهت افزایش كیفیت پاسخگویی و رضایت مشتریان خود استفاده می نماید.
مطلب توسعه نرم افزار را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط در DevSoft
نظرات بینندگان DevSoft در مورد این مطلب