در یك سخنرانی مطرح شد؛

رئیس گوگل دل ترامپ را بدست می آورد

رئیس گوگل دل ترامپ را بدست می آورد

به گزارش توسعه نرم افزار ساندر پیچای رئیس گوگل در جریان برگزاری جلسه اعلام درآمد این شركت در سه ماهه سوم سال ۲۰۱۸ اظهاراتی داشت كه از جانب خیلی از ناظران به معنای كوشش برای جلب نظر دونالد ترامپ تعبیر شد.



به گزارش توسعه نرم افزار به نقل از بیزینس اینسایدر، وی در این جلسه اشاراتی به تلاش های گوگل برای كمك به اقتصاد آمریكا داشت، امری كه در سخنرانی های مختلف ترامپ بسیار مورد تاكید وی بوده است.
ترامپ بارها و بارها شركت های آمریكایی را متهم به آن كرده كه با سرمایه گذاری در دیگر كشورها، فرصت های شغلی فراوانی را از مردم ایالات متحده سلب كرده اند.
تحلیل گران می گویند به نظر می آید انتقادهای تند ترامپ از گوگل، باعث نگرانی هایی در این شركت شده و حالا گوگل می خواهد بیشتر از این خشم ترامپ را باعث نشود و وی را آرام كند.
پیچای در بخشی از سخنان خود اظهار داشت: آلفابت سرمایه گذاری های خویش را به خانه نزدیك تر كرده و در سه ماهه سوم سال ۲۰۱۸ بیشتر از ۸۰ درصد از سرمایه گذاری این شركت در داخل آمریكا بوده است.
وی اضافه كرد: این سرمایه گذاری ها در بخش های مراكز داده، ماشین ها و ادارات نه تنها سبب شده خدمات بیشتری به كاربران خود بدهیم، بلكه تاثیر مثبتی بر جوامع مختلف در درون آمریكا داشته و باعث شكل گیری هزاران شغل و مشاغل محلی بی شماری در داخل ایالات متحده شده است.
پیچای در بخش دیگری از صحبت هایش اظهار داشت: ما امسال و تا به امروز بیشتر از ۹۰۰۰ كارمند جدید را در آمریكا استخدام كرده ایم و تلاش می نماییم تا در این زمینه رشد سریع تری داشته باشیم.
كارشناسان عرضه این حجم از تحلیل های جزئی توسط رئیس گوگل را مایه شگفتی دانسته اند. البته با عنایت به تلاش های جف سیسونز برای تحقیق در مورد شركت های اینترنتی امریكا و عصبانیت ترامپ از دستكاری نتایج جستجوی گوگل بر ضد ترامپ – كه البته حقیقت نداشت – این اظهارات چندان شگفت آور به نظر نمی رسد.
 

1397/08/05
14:06:00
5.0 / 5
4945
تگهای خبر: اینترنت , گوگل , آمریكا , سرمایه گذاری
مطلب توسعه نرم افزار را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط در DevSoft
نظرات بینندگان DevSoft در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۳
devsoft