برگزاری مجمع فوق العاده همراه اول

برگزاری مجمع فوق العاده همراه اول

به گزارش توسعه نرم افزار مجمع عمومی فوق العاده صاحبان سهام شركت ارتباطات سیار ایران، بامداد روز یكشنبه (فردا) برگزار می گردد.



به گزارش توسعه نرم افزار به نقل از مهر و به نقل از اداره كل ارتباطات شركت ارتباطات سیار ایران، جلسه مجمع عمومی فوق العاده شركت ارتباطات سیار ایران رأس ساعت ۹ روز یكشنبه ۱۲خردادماه در سالن خلیج فارس پژوهشگاه نیرو برگزار می گردد.
همراه اول از تمامی سهامداران، وكیل یا قائم مقام قانونی صاحب سهم و همینطور نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت كرده تا در این نشست كه مقرر است درباره افزایش سرمایه و سایر مواردی كه در صلاحیت تصمیم گیری مجمع عمومی فوق العاده است، شركت نمایند.
سرمایه فعلی شركت ارتباطات سیار ایران ۹ هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال است كه مقرر است با انتشار ۹ میلیارد و ۶۰۰ میلیون سهم به ارزش اسمی هزار ریال، به ۱۹ هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال تبدیل گردد.
این افزایش سرمایه كه مقرر است در جهت اصلاح ساختار مالی و جبران مخارج سرمایه ای این شركت باشد به میزان ۲ هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال از محل مطالبات حاصل شده سهامداران و آورده نقدی و ۷ هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال از محل سود انباشته تأمین خواهد شد.
لازم به ذكر است سازمان بورس و اوراق بهادار تقاضای افزایش سرمایه و انتشار سهام جدید شركت ارتباطات سیار ایران (سهامی عام) را مغایر با قوانین و مقرّرات مربوط در انتشار سهام طبق قانون اجرایی بازار اوراق بهادار جمهوری اسلامی ایران ندانسته و این افزایش سرمایه را بلامانع عنوان كرده است.

1398/03/11
15:37:13
5.0 / 5
4750
تگهای خبر: شركت
مطلب توسعه نرم افزار را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط در DevSoft
نظرات بینندگان DevSoft در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۵
devsoft