برای بازیهای ویدئویی؛

لپ تاپ قدرتمند با صفحه كلید نقش برجسته و كشویی را ببینید

لپ تاپ قدرتمند با صفحه كلید نقش برجسته و كشویی را ببینید

به گزارش توسعه نرم افزار یك شركت تجاری از تولید یك لپ تاپ قدرتمند برای اجرای بازی های ویدئویی اطلاع داده است كه از صفحه كلیدی كشویی و منحصر به فرد برخوردار می باشد.


به گزارش توسعه نرم افزار به نقل از ورج، این لپ تاپ Predator Helios ۷۰۰ نام دارد كه مدل پیشرفته لپ تاپ Predator Helios ۳۰۰ به حساب می آید. دكمه های جهت نمای این لپ تاپ در سمت راست و چپ آن، در سطحی برجسته تر از دیگر دكمه ها قرار دارند و كشویی بودن صفحه كلید مذكور سبب می شود برخی امكانات آن در صورت تمایل كاربر در دسترس قرار بگیرند. با باز كردن این صفحه كلید كه HyperDrift نام دارد، فن های بزرگ آنكه در زیر صفحه كلید قرار گرفته اند، قابل مشاهده می شوند و این كار خنك شدن لپ تاپ در زمان اجرای بازی های سنگین را تسهیل می كند. البته دقت و سرعت عمل تمامی كلیدهای این لپ تاپ هم در مقایسه با نمونه های مشابه بیشتر است.
لپ تاپ مذكور دارای نمایشگر ۱۷.۳ اینچی با دقت ۱۰۸۰ پیكسل بوده و در آن از پردازنده Core i۹ اینتل استفاده شده است. پردازنده گرافیكی GeForce RTX ۲۰۸۰ یا RTX ۲۰۷۰ به انتخاب كاربر، حداكثر ۶۴ گیگابایت رم و یك یا دو ترابایت هارد دیسك همچون دیگر امكانات این لپ تاپ است. ضخامت این لپ تاپ به ۴۱.۷ میلیمتر و وزن آن به ۴.۵ كیلوگرم می رسد. ضخامت مدل قبلی این لپ تاپ یعنی Helios ۳۰۰ برابر با ۲۲.۹ میلیمتر بود. قیمت و زمان ارائه دقیق این لپ تاپ هنوز اعلام نشده است.

1398/01/24
15:17:06
5.0 / 5
4789
تگهای خبر: شركت
مطلب توسعه نرم افزار را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط در DevSoft
نظرات بینندگان DevSoft در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۳
devsoft