پس از قطعی چند ساعته
اختلال آفیس ۳۶۵ مایكروسافت برطرف شد
به گزارش توسعه نرم افزار آفیس ۳۶۵، تیمز و برخی دیگر از سرویسهای آنلاین مایكروسافت بعد از اختلال چندین ساعته ای كه روز دوشنبه تجربه كردند، به وضعیت عادی برگشتند.
به گزارش توسعه نرم افزار به نقل از ایسنا، سخنگوی مایکروسافت این اختلال را که روی اکسچنج آنلاین هم تأثیر گذاشت تایید نمود اما درباره علت آن توضیحی نداد.
مشکلات بعضی از این سرویسها اوایل روز دوشنبه از جانب داون دیتکتور گزارش شد که گزارشهای کاربران از مشکلات را جمع آوری می کند. گزارشهای مذکور نشان داده است که قطعیها قبل از اقدام گروه احیای مایکروسافت، چندین ساعت ادامه داشته است اما سرانجام مشکلات مذکور برطرف شدند.
بسته آفیس ۳۶۵ محبوب مایکروسافت شامل ورد، پاورپوینت و اکسل در یک سرویس اشتراکی آنلاین است. تیمز هم یک ابزار چت و همکاری است که با آفیس ۳۶۵ یکپارچه شده است. این اختلال مشابه اتفاقی است که هفته گذشته برای کاربران ابزارهای بهره وری ابری G Suite گوگل روی داد.
بر اساس گزارش بلومبرگ، اختلال و خرابی سرویسهای آنلاین هم اکنون مشکلات بیشتری برای کاربران بوجود می آورد چونکه خیلی از افراد در حال دورکاری و یادگیری از راه دور هستند. خیلی از مدارس و سازمانهای آموزشی که به دنبال شیوع پاندمی ویروس کرونا به برگزاری کلاسها از راه اینترنت روی آورده اند، اتکای بالایی به خدمات مایکروسافت و گوگل دارند.
مطلب توسعه نرم افزار را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط در DevSoft
نظرات بینندگان DevSoft در مورد این مطلب