آذری جهرمی اعلام كرد

خدمات رایگان تلویزیون های اینترنتی تا آخر سال

خدمات رایگان تلویزیون های اینترنتی تا آخر سال

توسعه نرم افزار: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اعلام نمود برای جلوگیری از تجمع كمتر برای پیشگیری بیشتر از شیوع ویروس كرونا، تلوزیون های اینترنتی، ارائه خدمات رایگان خودرا تا آخر سال ادامه خواهند داد. ‏ترافیك مصرفی این تلوزیون ها نیم بها محاسبه می گردد.


به گزارش توسعه نرم افزار به نقل از ایسنا، از نخستین روز اسفند كه خبر رسمی ورود ویروس كرونا به كشور منتشر گردید تا كنون، شیوع بیماری كووید 19 كه میزبان این ویروس می باشد، روند صعودی داشته و در حال گسترش است. بنا بر این از آنجاكه حضور در مكان های عمومی از بیشترین احتمالات مبتلاشدن به این ویروس و مبتلاشدن به آن به آسانی با قرار گرفتن در معرض عطسه ها و سرفه های یك مبتلا و دست دادن با وی است، مسئولان اهتمام در كاهش حضور افراد در اماكن عمومی دارند.
با توجه به این شرایط از همان زمان كه اعلام گردید مواردی از مبتلاشدن به ویروس كرونا در ایران مشاهده شده است، دانشگاه ها و مراكز تحصیلی یك به یك تعطیل شدند و این تعطیلی برای هفته جاری هم تمدید گردید. بنا بر این بعضی از شركت های اینترنتی تلاش كردند امكاناتی همچون ارائه خدمات آنلاین به صورت رایگان را در اختیار كاربران قرار دهند.
در این راستا محمدجواد آذری جهرمی - وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات - در صفحه توییتر خود نوشت: تلویزیون های اینترنتی، ارائه خدمات رایگان خودرا تا آخر سال ادامه خواهند داد. ترافیك مصرفی این تلوزیون ها نیم بها محاسبه می گردد. همین طور ترافیك كلیه كلاس های آموزشی مجازی مورد تایید وزارت آموزش و پرورش و وزارت علوم، برای كاربران رایگان خواهد بود.
پیش از این هم جهرمی درباره فراهم بودن امكان آموزش الكترونیكی گفته بود كه باتوجه به احتمال تعطیلی مدارس و دانشگاه ها تا آخر سال، برای همكاری با وزارت علوم و آموزش و پرورش، امكانات ویژه ای جهت آموزش مجازی و ازراه دور فراهم كردیم تا میلیون ها دانش آموز و دانشجو ضمن حفظ سلامت خود، از تحصیل علم هم جا نمانند.




منبع:

1398/12/11
20:53:37
5.0 / 5
4038
تگهای خبر: آموزش , آنلاین , الكترونیكی , اینترنت
مطلب توسعه نرم افزار را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط در DevSoft
نظرات بینندگان DevSoft در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۳
devsoft